sobota, 23 kwietnia 2016

A na drugi dzień nagle wielka tutaj sztama.


Ile znam takich osób? Którzy w gronie jakiś ludzi mówią same złe rzeczy na temat niby ,,nielubianej'' przez nie osoby? Są w stanie powiedzieć wszystko,nie mając żadnych granic.Posypią się wulgaryzmy,wyzwiska, jak i kłamstwa. Mówią takie słowa,że czasem wydaje mi się że nie znają ich znaczenia.Jestem w stanie zrozumieć że ktoś kogoś nie lubi,i może coś wspomnieć o tej osobie,ale nie rozumiem czemu od razu lecą jakieś kłamstwa? To bez sensu,prawda i tak wyjdzie na jaw prędzej czy później.


A czego wręcz nienawidzę w tym wszystkim? Gdy dzień wcześniej ktoś wyzywał kogoś nie znając ograniczeń,a na drugi dzień nagle wielka sztama. Coś się chyba nie zgadza. Zdjęcia z dopiskami ,,kocham najmocniej'' a przecież jeszcze parę dni wcześniej było ,,nienawidzę'' Nawet osoby nie były pokłócone. Fałszywość w XXI wieku nie zna granic,kłamstwa i plotki to dziś te gorsze nałogi.To wszystko dzieje się dookoła nas,a tak na prawdę nie możemy z tym nic zrobić nie uratujemy przecież całego świata. A co wy sądzicie na ten temat,czy was także irytują takie fałszywe osoby?






30 komentarzy:

  1. Mnie również irytują takie osoby i często takie niestety na swojej drodze spotykam.
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, sporo znam takich osób, które jednego dnia udają Twojego przyjaciela, a następnego obgadują jak tylko mogą :/

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole takich osób jest dużo.. fałszywych

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez urazy, ale według mnie są to typowo gimbusiarskie rozterki.
    No nic, takim ludziom po prostu powinno śmiać się w twarz, a w erze internetu, gdzie nikt nie przeżyłby 20 godzin bez Facebooka najbardziej irytującą rzeczą jest wypisywanie tych wszystkich bzdur typu "KC", "KILOMETRY NIE ISTNIEJĄ!!!111" "MOJA <3333" i tak dalej.
    Nie wiem, czy jestem jakimś odludkiem, ale nigdy w życiu nie bawiłam się w takie coś.
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet najlepsi przyjaciele się obgadują. Nie mówię, że wszyscy, ale ludzie są fałszywi i nic na to nie poradzimy
    moj blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipokryzja, degrengolada, degeneraci i bardziej prymitywnie: kurwy.
    Świetny wpis, wyraz twarzy na zdjęciach adekwatny do treści xd
    http://meskiestrefy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo,podoba mi się twój komentarz ahahaha

      Usuń
  8. Niestety znam dużo takich osób.
    http://mlle-rebelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie osoby irytują chyba wszystkich!
    Super stylizacja i zdjęcia :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię takich osób. Raz udają najlepszego przyjaciela, wszędzie razem chodzicie, wygłupiacie się, śmiejecie, a na drugi słyszysz od kogoś innego, że obrobiły ci dupsko. Ech...

    http://shiirox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też irytują mnie takie osoby. Niestety znam takich osób dużo:/
    Super zdjęcia :)
    Obserwuje
    Buziaki x
    Karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny szablon, jak i zdjęcia! Super! >.<

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam kilka takich osób :/ fajna kurtka ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacja nieziemska ! *0* Zdjęcia cudne ;3 Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Weszłam dziś na twojego bloga pod wpływem impulsu. Przeglądałam zakładki, które sobie zapisałam. Wtedy natknęłam się na tą z twoim blogiem. Początkowo chciałam ją minąć. Myślałam sobie: "Pewnie i tak nic nowego nie będzie". Wtedy odezwał się głosik: "A skąd wiesz? Nie klikniesz, to się nie dowiesz". No i kliknęłam. Przejrzałam wszystkie posty. Bardzo się cieszę, że wróciłaś. Był taki czas, że patrzyłam codziennie czy czegoś nie dodałaś. Później zwątpiłam w to że coś tu się jeszcze pojawi. Jednak cieszę się, że postanowiłaś dalej pisać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń