niedziela, 17 kwietnia 2016

Następny



Pamiętam gdy wracałam na bloga prawie rok temu pisząc,że nigdy więcej takiej długiej przerwy.Ostatni post dodałam 2 sierpnia 2015 roku,a co potem się stało?Zostawiłam tego bloga i was,bez żadnego słowa.Nie jestem nawet w stanie odpowiedzieć wam na pytanie ,,Dlaczego?'' Bo  sama nie wiem. Teraz jestem pewna ,że chce tu wrócić,poważnie się nad tym zastanawiałam.




Też chce was za to przeprosić,i obiecać że już nigdy nie zostawię bloga bez żadnego poinformowana was. Co się u mnie zmieniło? Zbytnio nic,poznałam w gimnazjum dużo wspaniałych osób,i przekonałam się że jest tam na prawdę bardzo dużo nauki.I również dołączyłam do MKS i od 8 grudnia trenuje piłkę ręczna,a z charakteru jestem tą samą Weroniką jaką byłam zawsze!A co u was? zmieniło się sporo? Zostawiam was ze zdjęciami!








73 komentarze:

  1. Miłam całkiem niedawno podobną sytuacje, "zniknęłam" :)
    Czasem przerwy są dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to sie mowi nigdy nie mów nigdy :)
    Sama miałam taka długo przerwę.
    Powodzenia w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne zdjęcia, bardzo spodobała mi się biała sukienka :)

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta biała sukienka :*
    http://ruudegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej białej sukience <3 Piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze ze wróciłas ☺ tez gram w piłkę ręczna tylko juz 6 rok😂😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak dawno nie widziałam nowego wpisu!<3 Pięknie :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie mów nigdy :)
    Ładne zdjęcia 👌

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjecia, mam nadzieje ze teraz bedziesz prowadziła bardziej systematycznie, obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 80% blogów, które odwiedzam ma tą samą treść: "przepraszam, że mnie tu nie było, obiecuję blqbla". Już tym rzygam. Po prostu pisz jak gdyby nigdy nic.
    Przynajmniej zdjęcia sycą oczy.
    Oczy Outsidera, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się,że nie widziałaś mojego bloga wcześniej,i chyba nie wiesz jaka była sytuacja. Napisałam tylko że przepraszam,bo jednak się im należy,i obiecałam że juz nie zostawię ich bez słowa,to tak samo jak byś miała idolke i ona np.spiewa,śpiewa i po chwili nic nie ma jej,a ty nie wiesz co się z nią dzieję,i nie mogę tego olać i pisać jak by nigdy nic..

      Usuń
  11. mam nadzieję, że od teraz posty będą częściej sie pojawiały. Trzymam kciuki :) Śliczne zdjęcia

    http://pisanelukrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie trzymam kciuki, wytrwałości ;)
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powrót do blogowania to świetna decyzja, bo przecież to wspaniała sprawa :) powodzenia!
    Śliczne zdjęcia i sceneria zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, ze wróciłaś :D
    Śliczna jesteś, i przede wszystkim szczupła <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie że wróciłaś :)
    Mam nadzieję ze twoi czytelnicy wrócą :)
    pineapplealexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieje, ze tym razem posty będą dodawane często, bo blog naprawdę mi się p0odba! :D Ale przerwa, czy krótka czy długa, zawsze sprzyda się człowiekowi. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie, że wróciłaś :) życzę Ci powodzenia w prowadzeniu bloga od nowa, a zdjęcia cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia, super fotki ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne zdjęcia <3
    http://dominikax.blogspot.com/2016/04/blue.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Spoko post, informujesz swoich czytelników o tym, że wróciłaś. Tylko nie rozumiem co do postu mają zdjęcia? Okey, rozumiem jedno. Ale nawalić zdjęć swoich? Nie tylko u Ciebie, ale i u innych widziałam takie przypadki. Czasem piszą mądre teksty, posty, a na koniec mnóstwo zdjęć z amatorskich sesji, które nic nie mają do treści. Ogólnie blog mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie postu bez zdjęć,zawsze tak robiłam,i nie lubię jak w poście nie ma zdjęć.Amatorskich sesji hahah..Dzięki

      Usuń
    2. Zdjęcia są spoko, jednak moim zdaniem jeśli by było ich mniej było by schludniej. Ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
    3. A i dzięki, że nie usunęłaś komentarza, bo wiele osób usuwa jeśli się naprawdę szczerze skomentuje. :)

      Usuń
  22. Dobrze, że wróciłaś i powodzenia :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne zdjęcia. Oraz powodzenia w prowadzeniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czasem dobrze tak wrócić z lepszą energią i pomysłami :)

    pozytywnikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz jestem na tym blogu i już mi się spodobało-obserwuje! Cieszę się ze wróciłas, przerwy są dobre!

    Zapraszam👉http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia a sukienka w szczególności ;) przerwa czasem jest dobra bo jest więcej pomysłów w głowie ;) przynajmniej u mnie tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne zdjęcia, fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. oby teraz blogowanie ci wyszlo!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia. Dobrze że wróciłaś. ;)
    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia :D Witamy ponownie w blogosferze, będę czekac na kolejne posty :D
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam nadzieję że już nie będzie takich przerw :) Powodzenia!
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń