poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Jeszcze miesiąc...


Jeszcze miesiąc...Już nie długo wracamy do codziennej rutyny.Mówi się wszystko co dobre szybko się kończy,tu to powiedzenie zgadza się w stu procentach. Nie wyobrażam sobie znów wstawania o szóstej,pakowania się,codziennego wsiadania w autobus kilka razy.Ale rzeczywistość uderzy,już niedługo.Bardziej irytuje mnie fakt,że 28 sierpnia zjawie się na Young Star Festival,spełnić marzenia,a za 4 dni będę szła do szkoły.Pomijając fakt szkoły,jestem zadowolona ,że mam szanse zjawić się na takim dużym wydarzeniu,i zobaczyć swoich idoli.W tym miesiącu przekonałam się,że warto wierzyć w marzenia, Ogólnie ten miesiąc minął mi jak tydzień,dosłownie.Z jednej strony zdaje sobie sprawę że muszę się uczyć,i robię to tylko wyłącznie dla siebie,ale i tak chyba bardziej ubolewam nad faktem wczesnego wstawania,i jak już powyżej pisałam jeżdżenia autobusem.


Ale z drugiej strony,trzeba się cieszyć z tego ,że jeszcze mamy trochę odpoczynku.W tym roku szkolnego postanowiłam zmienić kilka rzeczy w swoim sposobie uczenia się,i chcę przyłożyć się bardziej do niektórych przedmiotów.Ale czas pokaże jak to będzie..A wy jakie macie podejście do tego wszystkiego?







25 komentarzy:

  1. Mam to samo! Ciesze sie bo 27.08 jade nad morze, ale z drugiej strony pozniej za 4 dni jest juz szkola :( No nic, cieszmy sie z tego co mamy i mielismy przez caly lipiec:* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dość ciekawy post . A zwłaszcza zdjęcia. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia i ciekawy post :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie ---> http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na razie staram się wymazać z pamięci myśl o nadchodzącym roku szkolnym. Z jednej strony chcę tam wrócić- dla przyjaciół, a z drugiej nie, przez poranne wstawanie.
    Śliczny look.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja na całe szczęście do szkoły wracam w październiku,ale wrzesień pewnie też minie mi w mgieniu oka! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej taak jak to szybko zleciało, też nie mogę uwierzyć, że to tylko miesiąc. Na dodatek jeszcze nowa szkoła, nowi ludzie. Z jednej strony cieszę się, ale z drugiem mam obawy i boje się.

    lifestyle2906.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to prawda, już wnet znów codzienne wstawanie i wracanie późno ze szkoły, lecz my się nawet cieszymy, ponieważ idziemy do nowej szkoły :) Nowi ludzie, nauczyciele to coś fajnego ^^ Wreszcie wychodzimy z podstawówki. Eh te 6 lat :p Super te zdjęcia ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* Czy mogłabyś poklikać u nas w linki ? ^^ To dla nas bardzo ważne :) Byłybyśmy bardzo wdzięczne :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma co rozpaczać, kiedy przed Tobą jeszcze 3 tygodnie wakacji! :) Korzystaj z wakacji póki możesz :) Bardzo ładne zdjęcia, ciekawa kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okropnie nie chcę wracać do szkoły, bo niestety trafiłam na okropną klasę. Ale na szczęście będę mogła znów oglądać swój ukochany serial!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostało już tak mało wakacji, a ja nie chce wracać do szkoły ;/
    Śliczne zjęcia :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń